Pareri Vodafone Smart 6 Prime

L-am achizitionat de aproape o luna. Nu mi-a facut nici o figura, nici touchscreen-ul, nici sa se blocheze vreo aplicatie. Am descarcat si jocuri noi, care mai complex ca altul, fara nici un pic de lag. Se misca foarte bine.

Are un procesor Qualcomm Snapdragon 1.3 Gigahertz, 1 GB memorie RAM, 8 GB memorie interna, camera foto 8 megapixeli spate, si 2 megapixeli camera frontala. Bateria este foarte mare si tine foarte mult. 3 zile daca il utilizez doar facebook, intrat cate 10 minute odata la 2 ore, instagram, google, poze, etc, in jur de o ora de vorbit si sms-uri in fiecare zi. Cateodata ma tine si 4 zile, cand il utilizez putin.

Dupa aproape o luna, cred ca pot sa il recomand ca fiind un telefon foarte bun, chiar daca este facut de Alcatel. La genul asta de telefoane, poti cumpara unul cu care nu ai nici o problema, sau nimeresti altul care trebuie reparat lunar. La Smart 6 Prime nu exista asa ceva. Si sora mea are si nu face nici o figura, la fel tine si bateria. Eu il recomand sincer.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu